Klantenservice 2017-03-08T10:38:30+00:00

 Klantenservice

VERZENDING EN BEZORGING

De producten die u heeft besteld, worden van maandag t/m zaterdag bezorgd door PostNL op het door u opgegeven afleveradres.

Een bestelling wordt – na ontvangst van betaling –  doorgaans binnen 3 werkdagen bij u bezorgd.

VERZENDKOSTEN

0-1 kg 1-2 kg 2-3 kg   3-5 kg  5-10 kg 10-20 kg 20-30 kg
Nederland €5,35 €5,35 €5,35 €5,35 €5,35 €5,35 €5,35
EUR 1 €8,50 €8,50 €8,50 €8,50 €8,50 €8,50 €8,50
EUR 2 €11,25 €11,25 €11,25 €11,25 €11,25 €11,25 €11,25
EUR 3 €13,50 €13,50 €13,50 €13,50 €13,50 €13,50 €13,50
EUR 4 €15,00 €15,00 €15,00 €15,00 €15,00 €15,00 €15,00
EUR 5 €16,00 €16,00 €16,00 €16,00 €16,00 €16,00 €16,00
EUR 6 €17,75 €17,75 €17,75 €17,75 €17,75 €17,75 €17,75
EUR 7 €22,00 €22,00 €22,00 €22,00 €22,00 €22,00 €22,00
EUR 8 €23,50 €23,50 €23,50 €23,50 €23,50 €23,50 €23,50
EUR 9 €24,50 €24,50 €24,50 €24,50 €24,50 €24,50 €24,50
EUR 10 €26,00 €26,00 €26,00 €26,00 €26,00 €26,00 €26,00
EUR 11 €18,84 €22,10 €23,73 €26,99 €35,14 €51,44
EUR 12 €21,40 €26,30 €31,20 €41,00 €70,40 €119,0
Wereld €25,00 €29,90 €34,80 €49,50 €74,00 €123,00
EUR 1 België, Duitsland
EUR 2 Luxemburg, Verenigd Koninkrijk
EUR 3 Denemarken, Frankrijk, Oostenrijk
EUR 4 Italië, Monaco, Spanje
EUR 5 Slowakije, Tsjechië
EUR 6 Finland, Ierland, Portugal
EUR 7 Roemenië
EUR 8 Letland, Litouwen
EUR 9 Bulgarije, Estland
EUR 10 Cyprus, Griekenland, Malta
EUR 11 Zwitserland, Noorwegen
EUR 12 Albanië, Andorra, Bosnië & Herzegovina, Faeröer, Gibraltar, IJsland, Isle of Man, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Moldavië, Montenegro, Oekranië, San Marino, Servië, Turkije, Vaticaan, Groenland
Wereld Alle overige landen

Let op: bij betaling onder rembours zijn wij helaas genoodzaakt €15,95 “rembourskosten” in rekening te brengen. Deze kosten worden bij het totaal meegerekend.

VOORUITBETALING

Deze betaalmethode houdt in dat u het totaalbedrag van uw bestelling eerst op onze bankrekening overboekt.

  • Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.
  • Vermeld bij het overmaken altijd ordernummer uit uw orderbevestiging.
  • Bij ontvangst van uw betaling sturen wij u direct een ontvangstbevestiging via e-mail.

Op de orderbevestiging vindt u onze bankgegevens. Uw bestelling wordt doorgaans binnen 3 werkdagen (na ontvangst van uw betaling) op het door u opgegeven afleveradres verzonden.

Rekeninginformatie
Ecoform Europe te Eindhoven
IBAN: NL94ABNA0460682326
BIC: ABNANL2A

CREDITCARD (MASTERCARD, VISA OF AMERICAN EXPRESS)

U kunt veilig via PayPal met uw creditcard betalen. U hoeft hiervoor geen PayPal account aan te maken.

PAYPAL

In samenwerking met PayPal bieden wij u de mogelijkheid voor het doen van online betalingen. Door in het betalingsgedeelte de optie PayPal te kiezen komt u automatisch in het beveiligde PayPal betalingsgedeelte terecht. PayPal biedt u meerdere opties voor het doen van uw online betaling.

IDEAL

Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

BANCONTACT MISTER CASH

Met Bancontact Mister Cash kunt u ook vanuit België veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.

ONDER REMBOURS

Als u onder rembours bestelt, betaalt u het volledige bedrag contant aan de PostNL medewerker op het moment dat u het pakketje ontvangt. Treft de PostNL medewerker u niet thuis, of heeft u het gehele bedrag niet bij de hand, dan krijgt u van de PostNL medewerker een afhaalbericht. Het pakket wordt dan voor u klaargelegd op een postkantoor bij u in de buurt. Het pakket blijft twee weken op het postkantoor liggen. Op het postkantoor kunt u vrijwel altijd pinnen.

BESTELPROCEDURE:

Het bestellen van een product op de site is heel eenvoudig.

  • Een product kunt u direct bestellen door op de blauwe knop “Toevoegen aan winkelwagen” te klikken.
  • De inhoud van uw winkelwagentje kunt u bekijken door op “bekijk winkelwagen” te klikken. U krijgt dan een overzicht van de door u geselecteerde producten en kunt desgewenst de aantallen aanpassen of een product verwijderen.
  • Wanneer u door wilt gaan met winkelen dan klikt u op de knop “Verder winkelen”. Als u het product wilt bestellen dan klikt u op de button “Afrekenen”.
  • U dient vervolgens uw adresgegevens op te geven (wij benadrukken dat uw gegevens alleen voor eigen administratie worden gebruikt en nooit aan derden zullen worden verstrekt). U kunt ervoor kiezen uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het factuuradres.
  • Vervolgens kiest u de gewenste betaalmethode en desgewenste ‘onder rembours’ verzending.
  • Klik op de button “Bestelling plaatsen”. U komt nu op de pagina om de betaling af te ronden
  • Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een bevestiging per email.

Bestellen zonder account (gast)
In onze webshop kunt u een bestelling plaatsen zonder dat u zich hoeft te registreren of in te loggen.

Bestellen met account
Nadat u zich heeft geregistreerd op onze website kunt u inloggen middels uw e-mail adres en het door u gekozen wachtwoord. Uw wachtwoord wordt in onze database versleuteld opgeslagen. Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U kunt uw persoonlijke gegevens wijzigen in ‘mijn account”. Uw adresgegevens worden opgeslagen zodat deze bij een volgende aankoop deze niet opnieuw hoeft in te voeren.

ORDERBEVESTIGING

Nadat u een bestelling heeft geplaatst ontvangt u een orderbevestiging e-mail met daarin een overzicht van alle bestelinformatie. Heeft u na 24 uur nog geen e-mail ontvangen? Controleer dan of deze niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact op met onze klantenservice via support@ecoformeurope.com of bel +31 (0)40 231 04 52.

VERZENDBEVESTIGING

Zodra wij uw bestelling versturen, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging met indien van toepassing de PostNL-pakketcode. Hiermee volgt u eenvoudig uw bestelling via de website van PostNL.

EEN BESTELLING WIJZIGEN / ANNULEREN

Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan. Neem dan direct contact op met onze klantenservice via  support@ecoformeurope.com of bel +31 (0)40 231 04 52. Is uw order reeds onderweg? dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren (en ongeopend mee te laat meenemen door de bezorger). Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. Eventuele verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening.

EEN PRODUCT RUILEN / RETOURNEREN

Indien u producten retour wilt sturen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice via support@ecoformeurope.com of
+31 (0)40 231 04 52. Wij sturen u dan per e-mail de benodigde verzendinstructies en informatie over het verloop van de procedure.

EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN?

Wanneer u in plaats van het bestelde product een ander product heeft ontvangen, wordt deze door ons kosteloos omgeruild voor het door u bestelde product, mits u de factuur nog heeft, de aankoop niet is gebruikt en in de originele verpakking verkeert.

SUGGESTIES

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten!
Wij verbeteren onze dienstverlening voortdurend en stellen uw reactie daarom zeer op prijs. Alvast bedankt voor uw moeite!

KLACHTEN

Bij ons draait alles om tevreden klanten. Mocht u onverhoopt toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag.

CONTACTGEGEVENS

Ecoform Europe
Luchthavenweg 81
5657 EA Eindhoven
Nederland

support@ecoformeurope.com
+31 (0)40 231 04 52

De producten van Ecoform Europe.